-
Ziek- & herstelmeldingen
Ziek & herstelmeldingen
Alle historische verzuimgegevens van medewerkers zijn overgezet naar VerzekeringsInzicht en de inloggegevens voor het aanmaken van een account heeft u ontvangen. Vanaf 1 januari 2023 doet u alle ziekmeldingen via VerzekeringsInzicht. Heeft een werknemer zich bij u ziekgemeld? Dan geeft u dit uiterlijk de tweede ziektedag door in VerzekeringsInzicht. Is uw werknemer hersteld of is er sprake van deelherstel? Geef dit dan ook binnen twee dagen door in VerzekeringsInzicht.
Juiste gegevens belangrijk voor optimale re-integratie
Voor een optimale begeleiding van uw zieke medewerker moet de casemanager beschikken over de juiste gegevens zoals:
- NAW gegevens
- Telefoonnummer
- E-mailadres
Vragen?
In VerzekeringsInzicht staat een uitgebreide kennisbank tot uw beschikking. Hierin vindt u veel informatie, over bijvoorbeeld ziek- en hersteldmeldingen, de werkwijze van VerzekeringsInzicht en instructies voor het wijzigen van werknemersgegevens. Klik na het inloggen op het vraagteken rechtsboven om toegang te krijgen tot de kennisbank.
Maar uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen. Het telefoonnummer is 070 - 777 57 06. Of stuur een e-mail naar info@nbpwzorgportaal.nl. Wij helpen u graag verder.